Radioamaterská CykloExpedice Šumava 2004

Den šestý - Čtvrtek 5.8.2003

Z Pece jede vlak a tak to využíváme po včerejší náročnější etapě opět k přiblížení k poslední tisícovce, tentokrát Kleť u Českých Budějovic

Po občerstvení v restauraci v Kájově (celé menu jen za 49 Kč !!!) pokračujeme přes pole a role a pak lesem na Kleť. Zde nás čeká stará dobrá rozhledna s bufetem (Pozor změna - Budvar!) a nahoře pak překrásný panoramatický výhled na Budějovickou pánev, asi hodinu vysíláme a pak jedeme dolů.

Zde se oddělit Bohouš OK1FJW a vrátil se do Č. Budějovic. Zbylých šest expedičníků pokračuje do QTH Vaška OK1DCS, kde přenocujeme. U Vaška nás čekalo skvělé přivítání - koupání v rybníce (má tam i raky), teplá sekaná a výtečná hruškovice. Večer ještě odjíždí Vláďa OK1XVZ, který už nabral kurz směrem k domovskému QTH a přespal ve Vodňanech.

[kliknutím na obrázek získáte zvětšený pohled]

Dvakráte jsme během expedice popojeli vlakem (nepočítám v tom příjezd a odjezd domů) pokaždé jsem byl mile překvapen ochotou personálu a to jsme dokázali zacpat plošinu tak, že se tam vešly už jen kola na stojato HI

Tak to není nádražní bezdomovec, ale ukázka že i výstup na Kleť s plně naloženým bicyklem (20-25kg navíc) už dá pořádně zabrat...

Nahoře nás čekal skvělý výhled, už jsem toho měl také dost, tak už se ani nesnažím při fotografování zatahovat břicho...
Na Kleti jsme se víc než vysílání věnovali kochání vyhlídkou, 50MHz zrovna nechodilo a STN na 2m byly odbaveny během pár desítek minut.
Tak to je stará známá rozhledna na Kleti, tuším z roku 1829... Kdybyste to někdo chtěl zkusit, tak z Holubova vede nahoru lanovka.